Hra Shop

๐ŸŽ Gratis HRA thanks-card bij iedere order             ๐Ÿ“ฆ GRATIS Verzending in Nederland en Belgiรซ!! WAT wow?!         ๐Ÿ›๏ธ De nieuwe HRA Shop         โญ• NIEUWE Kleuren Claim Circles nu unlocked     ๐Ÿ‘€ Eerlijk.. die pin is ook wel heel cool      

๐Ÿ“ฆ Terug sturen?! ๐Ÿ“ฆ

๐Ÿš€ HraShop Retour- en Annuleringsbeleid ๐Ÿ›๏ธ

ย 

Hey daar! ๐Ÿ‘‹ Dank je wel voor het winkelen bij HraShop! We hopen dat je onze spullen net zo geweldig vindt als wij! Maar soms… tja, dingen gaan niet helemaal zoals gepland. ๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ Geen zorgen! We hebben je gedekt ๐Ÿ™‚

ย 

ย 

๐Ÿ’” Iets bevalt je niet?

ย 

Dat is okรฉ! Soms voelt iets gewoon niet goed. Als je je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst wilt retourneren, kunnen we je helpen. Zorg ervoor dat het item nog in “zo goed als nieuwe” staat is, anders kunnen we het helaas niet terugnemen. Dat betekent geen schade, geen vlekken, en alles nog in de originele verpakking! Je kan dus bijvoorbeeld geen gebruikte stickers terugsturen. Wel logisch… maar toch! ๐Ÿ“ฆ Ook vallen bepaalde producten buiten het normale 14-dagen retourbeleid.ย 

Denk hier aan:

– Gepersonaliseerde spraakberichten/producten

– Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn (denk aan zelfvernieling). Uiteraard is de heenzending wel onze verantwoordelijkheid

– Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

– Artikelen die om hygiรซnische redenen niet meer retour gestuurd kunnen worden

ย 

Wil je iets retourneren, dan stuur even een mailtje naar Zakelijk@henRYANand.nl en dan kunnen we er samen naar kijken en helpen we je zo snel mogelijk verder! Beloofd!

ย 

๐Ÿ’ธ Hoe krijg ik mijn geld terug?

ย 

Als we je geretourneerde item hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je retour hebben ontvangen. Als alles in orde is, dan wordt je terugbetaling verwerkt en krijg je het geld binnen 60 dagen terug op je oorspronkelijke betaalmethode.ย 

ย 

โœ๏ธย Oops, hebben we een fout gemaakt?! “Versturen gaat fout en dit is wat er gebeurde”?!

ย 

Fouten gebeuren, zelfs bij de besten van ons! ๐Ÿ™ˆ Als je een bestelling wilt annuleren, heb je 12 uur na het plaatsen van de bestelling om ons een e-mail te sturen op zakelijk@henRYANand.nl. Zorg ervoor dat je “ANNULERING” in het onderwerp zet en ons je bestelnummer geeft. We zullen ons best doen om de bestelling te stoppen voordat deze wordt verzonden.

ย 

Als het al is verzonden, dan zul je het moeten retourneren (zie hierboven hoe je dat doet).

ย 

ย ๐Ÿšš Wie betaalt de verzendkosten voor de retourzending?

ย 

In de meeste gevallen zul jij, de klant, de verzendkosten voor het retourneren moeten betalen. Maar als het item dat je hebt ontvangen beschadigd is of niet klopt, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. We willen dat je blij bent met je aankoop!

ย 

ย 

ย ๐Ÿ™‹โ€โ™€๏ธ Vragen?

ย 

Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons superteam via Zakelijk@henRYANand.nl. We zijn hier om te helpen!

ย 

Onthoud, winkelen moet leuk zijn. Dus ontspan, scroll door onze winkel en vind iets dat je doet glimlachen. Yooooo! ๐Ÿ˜Š

ย 

ย 

Scroll naar boven